 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jedrys
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:15, 13 Maj 2007 Temat postu: rozrząd |
|
|
pytanko a raczej dwa do mechaników lub tych którzy rozbierali rozrząd w virago 535.
Pierwsze jak zablokować rozrząd aby odkrecić zębatkę z wałka rozrządu (może wsadzic coś miedzy łańcuszek a zębatke??) śruba jest tak przykręcona że sobie łapy porozcinałem
Drugie jak ustawic rozrząd zgodnie z znakami sa 3 pierwszy z literka T, drugi pusty i trzeci z literka F i jeszcze jeden po przekreceniu o 180 stopni dla pierwszego gara
proszę o pomoc wiem że sam dam rade to zrobic ale potrzebuje odpowiedzi na te pytania
z góry pozdrawiam i thx za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Nie 17:26, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj.
Pod żadnym pozorem nie wkładaj niczego pomiędzy zębatkę i łańcuszek.
Najleszym rozwiązaniem byłoby użyć odpowiedniego przyrządu do blokowania. Ja poradziłem sobie inaczej ( na wlasną odpowiedzialność ) w dość ryzykowny sposóbe ponieważ można ukruszyć zęby. Wsadziłem śrubokręt pomiędzy zębatę na wale a dolną zębątę rozrządu. Co do oznaczeń to określają one górne położenia tłoków. Muszą one być ustawione zgodznie z oznaczeniami na górnej zębatce rozrządu. A tak na marginesie, co kombinujesz, że rozkręcasz rozrząd ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jedrys
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:01, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wymieniam wałki mam wersje 27 KM a chcę 44KM:) tak się składa że stałem się posiadaczem virago tydzień temu, czekają mnie jeszcze regulacja i synchro gaźników ale tego sie nie tykam, brak odpowiednich narzędzi
co do znaków pytam bo angielski znam tylko komunikatywnie
z tego co wyczaiłem to T jest max wznios tłoka (chyba) na którym z tych 3 kresek powinien byc ustawiony rozrząd ?? na T czy na srodkowej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|