 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ghost007
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:46, 16 Sie 2007 Temat postu: Problem z zapalaniem ;( |
|
|
Witam koledzy!
Od dzisiaj jestem - mam nadzieje - szczęśliwym wlaścicielem Virago 535 1990r i mam problem ;(
Akumulator mam slaby i odpaliłem ja na popych i udało mi sie tak kilka razy, jednak teraz mam tak: wrzucam 2 lub 3 i jak pcham powoli to jest ok - tzn kompresja nie pozwala mi na obrót kolka tylnego natomiast jak sie rozpedze i wskakuje na motor aby go odpalic tak jakby nagle znalazl sie na luzie - jakby sprzęgło ślizgało !! - mozliwe to jest i dlaczego zapalilem go kilka razy a teraz nie potrafię może kwestia regulacji na lince - a jezeli tak to jak to zrobic - bo zacynam moja przygode z motocyklem tego kalibru
Pozdrawiam i prosze o pomoc
P.S
Czy można w ogóle ten motocykl na popych zapalać ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ghost007 dnia Pią 0:07, 17 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madeyt
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:59, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Najlepiej to na poczatek kup nowy akumulator.
Jesli chcesz regulowac sprzeglo to masz przy klamce gwincik a a wiekszym zakresie masz przy lewej nodze, ale u mnie zakres tej regulacji przy klamce jest wystarczajacy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ghost007
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:15, 17 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem gdzie sie reguluje ale nie wiem jak tzn wiem ze trzeba poluzowywyac lu napinac linke ale jaka jest zasada tych operacji?
I prosze o dalsze sugestie do uwag w pierwszym poscie
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StesiU
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Pią 11:45, 17 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
podłącz sobie prostownik do akumulatora i sprobuj ją tak zakrecic, jesli jest wszystko OK powinna odpalic ale sprawny akumulator to podstawa!!ja nawet nie probowalem nigdy odpalac swojej na popych!!sprawdz swiece, czy czyste bez tego nawet na sprawnym aku jej nie odpalisz, a cos mi sie wydaje ze pozalewane
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demid
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 12:15, 17 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
regulujesz tak zeby... sprzeglo bralo przy koncu... wtedy pewnosc ze przy zmianie biegow nie rypiesz sprzegla... a i radze zostawic jak najbardziej wykrecony gwint przy klamce- w razie pekniecia linki mozna ja latwo sciagnac nawet w trasie. najlepiej wyregulowac przy silniku...
co do zapalania na zapych- mozna... ale po co... akumulator az tak duzo nie kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|