 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacekkozik
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonki (Warszawa)
|
Wysłany: Śro 22:57, 01 Sie 2007 Temat postu: obroty za wysokie |
|
|
mam za wysokie obroty ok 1300-1500 obr, niestety śróba od obrotów jest już kompletnie odkręcona, co mam robić?
Z góry dziękuje za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polo
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 6:29, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdź linkę ssania ,
wyreguluj śrubą obrotów jałowych
a jak nie pomoże to rozebrać gaźniki
przeglądnąć , oglądnij też krućce ssące czy nie łapią lewego powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mac13
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:54, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No dobra a jakie najniższe obroty udało wam sie ustawić w 1100, ponieważ próbowałem zejśc poniżej 1000 przy pustych wydechach fajnie mruczy przy takich obrotach i zawsze po paru dniach wraca do swojego 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ewa
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lovitch
|
Wysłany: Nie 15:06, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Polo napisał: | wyreguluj śrubą obrotów jałowych |
Gdzie jest ta śruba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polo
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 16:57, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jak nie wystarcza ta śruba co reguluje uchylenie przepustnicy
to śrubą biegu jałowego w gaźniku
w Hitachi jest ona od spodu pomiędzy komorą pływaka a przepustnicą
a w Mikuni od góry pomiędzy przepustnicą a membraną
trza wziąc serwisówkę i zolokalizować , bo opisowo to cięzko tłumaczyć
u mnie obroty regulije śrubą przepustnicy i mogę ustawić nawet 500 obr/min tak że obrotomierz nie wstaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krasnal
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Czw 22:34, 16 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Polo napisał: | u mnie obroty regulije śrubą przepustnicy i mogę ustawić nawet 500 obr/min tak że obrotomierz nie wstaje |
Fakt da się, jednak nie polecam tego. Przy takich obrotach smarowanie jest bardzo słabe (za niskie obroty dla pompy oleju). Serwisówka podaje bodajże ok. 950 obr/min dla 1100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacekkozik
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonki (Warszawa)
|
Wysłany: Sob 12:40, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
"u mnie obroty regulije śrubą przepustnicy i mogę ustawić nawet 500 obr/min tak że obrotomierz nie wstaje"
czyli jezeli dobrze rozumiem, przepustnica ustala ilość mieszanki dostarczanej do cylindrów
ja mam gaźnik hitashi jak (czym) reguluje się przepustnicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|