 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CUGU
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:34, 14 Maj 2007 Temat postu: Migająca kontrolka oleju w XV 750 |
|
|
Jestem posiadaczem XV 750.Mam jeden problem .Kiedy motor jeta zimny i jeszcze na ssaniu, po przejechaniu ok 1km zapala się kontrolka oleju i po 2-3 sek gaśnie.To powtarza się jeszcze ok 2 razy a potem jest OK.Poziom oleju jest ok,jego jakość też bo jeżdżę na syntetyku.Niedawno zrobiłem przegląd w servisie.Jeśli ktoś też miał taki problem to dajcie znać.DZIĘKI!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krasnal
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 13:30, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Normalna sprawa, nie ma się czym przejmować
Po prostu pompa podała olej na silnik, a że jest on zimny (tak olej jak i silnik) to nie nadąża spłynąć na dół i dlatego jest za niski poziom co właśnie wskazuje owa kontrolka. Rada: po uruchomieniu silnika poczekać z jazdą 3-5 minut i po ruszeniu przez np.5km nie przekraczać 3tys obrotów
Kontrolka może też świecić jeśli poziom oleju jest bliski minimalnego i postawimy pracujące moto na bocznej nóżce. Po prostu czujnik jest po prawej stronie i w momencie pochylenia motocykla olej ucieka na lewą stronę. Jeżeli po postawieniu do pionu kontrolka gaśnie to wszystko jest OK, wystarczy tylko dolać oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CUGU
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:45, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Serdeczne dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Pon 22:42, 14 Maj 2007 Temat postu: http://www.virago.fora.pl/migajaca-kontrolka-oleju-w-xv-750- |
|
|
Brawo krasnal.
Wyczerpująca odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valenciano
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 23:28, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
bywa też czasami w czasie ostrego przyspieszania od 0 do ponad setki - olej przemieszcza się do tyłu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ROUTE-66-RIDER
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WARSZAWA- "BIAŁAŁĄKA"
|
Wysłany: Pią 18:55, 27 Lip 2007 Temat postu: Witaj! |
|
|
Nie chciałbym uchodzić za "wykształciucha" ale czy pełen syntetyk to dobre rozwiazanie? Olej jest rzadki (silnik nowy juz pewnie nie jest) a i serwisówki dopuszczaja jedynie SAE20W40SE. Ja używam amerykańskiego oleju BelRay 20W50 (V-TWIN półsyntetyk). Być może że twój jest bardzo rzadki pompa i cała "olejostrada" cos niedomagają?
Pozdrawiam, Jarek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cykus
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ROZTOCZE
|
Wysłany: Czw 20:23, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga podejrzewam że długo to ci ten silnik ni pochodzi na pełnym syntetyku w starszych modelach zalecany jest mineralny bo syntetyk to zabójstwo dla tych silników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polo
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:02, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
eee to nie rusek , pompa olejowa powinna sobie radzić bezproblemowo z olejami klasy 10W , tylko skrzynia biegów woli coś gęściejszego
więc optymalnie 15W50 , 20W50 tylko ten drugi dłużej rozgrzewać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|