 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZoooloooK
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:46, 03 Maj 2007 Temat postu: Elektroniczna rezerwa |
|
|
Jestem szczęśliwym posiadaczem XV535 od jakiegoś miesiąca.Zastanawia mnie funkcja tzw.elektronicznej rezerwy (przełącznik pod przyciskiem startera) Co to jest za funkcja ?jak działa?czy zapala się jakaś kontrolka przy niskim poziomie paliwa czy jak?do czego służy ten przełącznik.No niech mi ktoś to wytłumaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmm757
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świecie
|
Wysłany: Pią 0:05, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wiesz nie mialem jeszcze okazji tego wyprubowac
zawsze leje do pelna robie okolo 200 km
i leje znowu, nigdy nie przekroczylem 200 km
wiec nigdy nie mialem okazji wlaczyc rezerwy
ale juz widzialem jak u innych to nastapilo wiec,
jedziesz i zaczyna sie dusic, moze tez strzelic z tlumika
wiec przelaczas na res i na stacje
po zatankowaniu przelaczasz znowu na on
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zi.gi (wariat)
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pią 8:29, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja w mojej 1100 nieraz schodziłem do rezerwy. Odbywa się to tak że najpierw zapala się kontrolka i to jest najlepszy moment na przełączenie rez. Kiedyś nie zrobiłem tego i po jakimś kilometrze przejechanym w ruchu miejskim zgasła mi na skrzyżowaniu. Wtedy po przełączeniu i krótkim kręceniu rozrusznikiem odpaliła i zjechałem zawstydzony ze skrzyżowania.
P.S. Virago 1100 ma elektryczną pompke paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wolbi
Administrator
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:35, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A tak z ciekawosci zapytam ile mozna przejechac od momentu wlaczenia rezerwy, bo kiedys gdzies czytalem ze nawet 40-50km, ale nie wydaje mi sie to wiarygodne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmm757
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świecie
|
Wysłany: Pią 9:11, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
40 przy bardzo ekonomiczxnej jezdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krasnal
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pią 10:51, 04 Maj 2007 Temat postu: Re: Elektroniczna rezerwa |
|
|
ZoooloooK napisał: | Jestem szczęśliwym posiadaczem XV535 od jakiegoś miesiąca.Zastanawia mnie funkcja tzw.elektronicznej rezerwy (przełącznik pod przyciskiem startera) Co to jest za funkcja ?jak działa? |
W 535 nie ma kontrolki rezerwy (w 750 i 1100 jest), bak ma 13,5L z czego 3,5L w górnym i 10L pod siedzeniem, rezerwa to 2,5L. Co do ilości kilometrów którą można zrobić "na rezerwie" to zależy od średniego spalania. Moja paliła około 5L/100km więc można było zrobić spokojnie 40km
Jeśli chodzi o zasadę działania przełącznika to rozbierałem Virago 1100 i przyglądnąłem się temu. W baku jest kontrolka poziomu paliwa i jeśli spadnie on poniżej przełącznika to przełącznik odcina prąd w pompie paliwa co skutkuje wiadomo czym Przełącznik przy kierownicy ustawiony na RES powoduje załączenie pompy paliwa, a my zaczynamy szukać stacji
Przypuszczam że w 535 sprawa wygląda identycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOLUSZKI
|
Wysłany: Pią 11:19, 04 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Fajnie że ktoś zaczał ten temat. Dzisiaj miałem o to samo zapytać a dokładnie o to: Raz wypaliłem wszystko z baku i zaczął strzelać a pompa paliwa trykać. Przełączyłem na rezerwe i nic się nie poprawiło. Zalałem paliwka i wszystko gra. Czy to znaczy że przełącznik nie działa i za bardzo nie mam rezerwy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baciek
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Karczmiska
|
Wysłany: Śro 18:04, 30 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
W MOIM 1000 JEST TAK SAMO JAK 1100 ZAPALA SIE KONTROLKA PRZELOCZNIK NA REZ I JAZDA NA STACIE A CO DO KILOMETRÓW TO ZDAJE MI SIE ZE WIECEJ NIZ 25 TO NIEDA RADY BO VIRÓWKA LUBI PALIWO JAK JA PIWO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekgarbaty
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 20:54, 30 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie jast tak że jak zaczyna się rezerwa to pompka tyrkoce przełańczam przełącznik na rezerwe i motor jedzie dalej a potem jaknajszybciej tankować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pink25
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: Śro 11:44, 27 Cze 2007 Temat postu: Re: Elektroniczna rezerwa |
|
|
krasnal napisał: | ZoooloooK napisał: | Jestem szczęśliwym posiadaczem XV535 od jakiegoś miesiąca.Zastanawia mnie funkcja tzw.elektronicznej rezerwy (przełącznik pod przyciskiem startera) Co to jest za funkcja ?jak działa? |
W 535 nie ma kontrolki rezerwy (w 750 i 1100 jest), bak ma 13,5L z czego 3,5L w górnym i 10L pod siedzeniem, rezerwa to 2,5L. Co do ilości kilometrów którą można zrobić "na rezerwie" to zależy od średniego spalania. Moja paliła około 5L/100km więc można było zrobić spokojnie 40km
Jeśli chodzi o zasadę działania przełącznika to rozbierałem Virago 1100 i przyglądnąłem się temu. W baku jest kontrolka poziomu paliwa i jeśli spadnie on poniżej przełącznika to przełącznik odcina prąd w pompie paliwa co skutkuje wiadomo czym Przełącznik przy kierownicy ustawiony na RES powoduje załączenie pompy paliwa, a my zaczynamy szukać stacji
Przypuszczam że w 535 sprawa wygląda identycznie. |
w moim 535 jak najbardziej jest taka kontrolka (czerwona). Gdy się zapali jakieś 3 km jeszcze moge przejechać potem nastepuje duszenie i muszę przelacznikiem przelaczyć na res. Paliwa starcza na jakieś 40 km.
Zbiornik mam tylko pod siedzeniem i ma on zdaje sie 8,7 l.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demid
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 14:04, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja niestety lampki takowej nie mam... a by sie przydala, a wie ktos jak jest wykorzystaniem rezerwy bo czy jedzie az do konca zbiornika??? bo zawsze tam zbiera sie syf...
zbiornik taki maly... bo takie po prostu wtedy byly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon001
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: Śro 14:18, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A ja nie mam żadnej kontrolki paliwa , nic mi nie odłącza pompy paliwowej. Po prosru jak zaczyna chodzić na jednym garze to trzeba kraniki na res przełączyć i można 50 km do stacji dojechać. A orientować sie musze na licznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zundapp600
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BIŁGORAJ
|
Wysłany: Nie 9:45, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Podłączę sie do tematu paliwowego. Już widzę ta burzę bo temat zawsze drażliwy. A mianowicie , jakie zużycie paliwa wychodzi wam przy eksploatacji waszych VIRAGO XV-750. Chętnie zobaczę każdą opinie i sugestię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|