 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekXV
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 18:36, 27 Lip 2007 Temat postu: Działanie silnika |
|
|
Witam!
Od niedawna jestem posiadaczem Yamahy Virago 535 93r. 15 000 km udokumentowanego przebiegu.
Jest to mój pierwszy motocykl z silnikiem V2, i nie wiem czy silnik chodzi poprawnie, a mam co do tego wątpliwości.
Motocykl został sprowadzony więc wymieniłem filtr powietrza, oleju, świece (na Iskry) i olej.
Oto moje uwagi co do jego działania:
- świeca przy tylnim cylindrze jest cała czarna, przy przednim jest normalnego koloru
- przy ruszaniu np. z pod świateł przerywa (jakby brakowało mu benzyny), na wyższych obrotach jest ok
- jak się rozpędzę i puszcze gaz strzela z tłumików
- na niskich obrotach nie ma mocy, nawet jak przygazuje i powoli puszcze sprzęgło to ledwo co jedzie
- słabo reaguje na gaz
- dużo pali, jak na tą pojemność 6-7 litrów
Czy tak powinien działać ten motocykl?
Proszę o wszelkie uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tysiu1
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:44, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Mam dokładnie takie same objawy , wszelkie regulacje nic nie dają ,może ma ktoś pomysł jak temu zaradzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polo
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 6:17, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
czarna świeca sugeruje za bogatą mieszankę , czyli zacząłbym do porządnej regulacji gaźników poprzedzonej kontrolą ciśnienia sprężania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StesiU
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Sob 10:57, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie regulacja gaznikow przede wszystkim, a co do szczelania z tłumików mi tez nieraz walnie jak gwałtownie spadna obroty, czytalem ze to jest akurat normalne przy virago i kumpel ktory jezdzi juz znacznie dluzej tez tak mowi wiec sie tym nie martwie, ale chce zaznaczyc ze zdarza sie to rzadko
pzodro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekXV
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 16:10, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przeczyściłem gaźniki (ale nie robiłem synchronizacji) i lekka poprawa była - na ciepłym silniku jeździ normalnie (nie przerywa, szybko wchodzi na obroty) ale na gorącym znowu przerywa. Założyłem stare świece od Yamahy FJ1200 jakieś NGK trój elektrodowe i od razu lepiej jeździ, nic nie przerywa nawet na rozgrzanym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tysiu1
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:50, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie było tak : po odpaleniu dymił z przedniego cylindra ,okazało się ,że jest urwana prowadnica zaworu wydechowego,ale i tak świeca na nim była przyzwoita natomiast na tylnim cylindrze czarna i okopcona . Po wymianie prowadnic,uszczelniaczy zaworowych i przy okazji pierścieni ( pasują od eskorta) oraz dotarciu zaworów jest to samo. W związku z tym mam pytanie do Expertów czy może to być np. wina cewki zapłonowej i do czego służy znak (F) na kole zamachowym ? W moim przypadku za bogata mieszanka nie wchodzi w rachubę , podejrzewam złe ustawienie zapłonu ? tylko czy ten zapłon można jakoś ustawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekXV
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 13:52, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dziś w trasie moja Yamaha zawiodła mnie - przestał palić jeden cylinder, ledwo dotoczyłem się do domu. Odkręciłem świece i okazało się że jest strasznie zakopcona i nie daje iskry po zmianie świecy działa idealnie. Co może być przyczyną takiego okopcenia świecy? Czyżby uszczelniacze zaworowe puszczają czy gaźnik daje za dużo benzyny?
Co trzeba wyregulować w gaźniku? Wiem, że można zrobić synchronicazje i ustawić wolne obroty ale co jeszcze?
I jeszcze pytanie gdzie podłącza się wakuometry (w xv 535), czyżby do tych zaślepionych wejść przy króćcach ssących?
PS. Ma ktoś może serwisówkę do Virago?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StesiU
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: Nie 17:42, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zobacz sobie to moze Ci sie przyda
[link widoczny dla zalogowanych]
a to serwisówka
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yankee
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 1:44, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
może jeszcze jakieś opinie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekXV
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 19:39, 24 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Witam!
W końcu moja virażka wróciła z serwisu, motocykl przeszedł gruntowny serwis: zmiana filtrów, oleju, regulacja luzów zaworowych, sprawdzenie rozrządu, ciśnienia sprężania, wymieniono korpusy gaźników, wyczyszczono i wyregulowano gaźniki, zmieniłem również świece na iskry 3 elektrodowe.
I tu ponownie zaczynają się problemy, jak silnik jest ciepły to motocykl działa idealnie ale jak się rozgrzeje to przerywa i szarpie przy niższych obrotach. Jak chcem powoli ruszyć to albo gaśnie albo strasznie szarpie, na wysokich obrotach jest ok. Świeca na tylnim cylindrze jest ok na przednim trochę osmolona. Poza tym pali 5-6l litrów na 100km, wcześniej przed serwisem palił około 9.
Co jeszcze można zrobić z silnikiem, aby poprawnie działał? Może warto zainteresować się cewkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|