 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: Pon 14:35, 13 Sie 2007 Temat postu: 750 a 1100 to duża róznica i jesli tak to w czym...? |
|
|
Nie bardzo wiem na czym polega zasadnicza różnica, bo podobno rama jest taka sama a i wygląd prawie identyczny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląsk-wola
|
Wysłany: Pon 14:40, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tylko wielkość garów jest inna,i oczywiście masa chyba 4 kg różnicy no i moc o 10 koni chyba to tyle. POZDRAWIAM HEY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polo
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 8:11, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zewnętrznie prawie nie , cylindry zewnętrznie te same tylko w 1100 jest wiekszy skok i średnica tłoków .
Natomiast sposób pracy silnika jest inny
750 lubi jak się ja wkręca , jakoś tak im wyższe obroty tym fajniej
jest to związane z przebiegiem momentu max jest przy 5000 a max mocy przy 7000
zaś 1100 lubi niższe obroty czyli start szybciutko przerzucam biegi aż do V i można jechać cały dzień , ale tu max moment jest przy 3000 a moc max 6000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: Wto 12:08, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
dzięki bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jari
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ursus
|
Wysłany: Wto 17:09, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jeździłem na tym i na tym
1. 1100 ma pompę paliwa i po tym najłatwiej rozróżnić
2. 1100 ma drugi zbiornik paliwa pod dupą
3. 1100 ma większego kopa Lepiej ciągnie większe osiągi
4. 1100 ma rezerwę przełączaną włącznikiem na kierownicy
5. nie wiem... nie chce mi się myśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polo
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:02, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
6. 1100 ma na filtrze powietrza napis 1100
7. 1100 nie ma kranika paliwa
8. 1100 nie ma pod siedzeniem schowka bo ma punkt 2.
9. 1100 ma inne przełożenie dyfra ( 3,3 kontra 3,0 )
oraz inne przełożenie I biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|