 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krasnal
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Nie 23:36, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Napioor napisał: | a jakim cudem wyprostowałeś
ściągałeś kiere ?
manetki ?
i czy mocowanie lusterek nie przekosiło lusterek do wewnątrz ?bo zauważyłem że gwint mocowania lusterek jest po skosie do wewnątrz |
Kiera była ściągana (manetki również), a z mocowaniem lusterek rzeczywiście wyszło tak jak mówisz. W 535 zeszły się do środka i konieczne było zrobienie nowych prętów tak, by szkła rozeszły się bardziej na boki. Ale mimo wszystko nie żałuję bo poprawiła się wygoda i o niebo lepiej moto się prowadzi niż na oryginalnych "rogach" W 1100 lusterka są wyżej niż moje ramiona (ksywa nie wzięła się znikąd ) i nie musiałem już nic dorabiać, wystarczyło tylko lekko skorygować ustawienie i widoczność do tyłu jest odpowiednia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Napioor
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mierzęcice
|
Wysłany: Pon 7:09, 07 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
krasnal napisał: | Napioor napisał: | a jak z chromem na kierownicy nie popękał ? |
Nic nie zauważyłem  |
a masz jakies fotki jak ona wygląda twoja kierownica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekgryfice
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Wto 23:24, 08 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Fotki by się przydały Krasnal, miło popatrzeć i wtedy u siebie zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cagney
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw 16:35, 31 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Witam! Ja swoją 1100 kupiłem z prostą kierownicą (poprzednik przyglebił i wygiął oryginał). Prowadziło się to nieźle, ale mechanior, który robił przegląd powiedział, że przy prostej trzeba wymienic pompę hamulcową - faktycznie na prostej kierze była dziwnie krzywo zamocowana - bo przy hamowaniu na zakręcie może z niej uciec płyn (z braku poziomu) i wtedy efekt `abeesu` murowany (w glebę). Teraz mam wymienioną na baranka i nie narzekam. Co do podwyższania kierownicy, a w związku z tym wymianą przewodów, to problem jest nie z przewodem hamulcowym (bo te w stalowym oplocie łatwo kupic), ale z elektryką : trzeba wymieniac praktycznie całą wiązkę (jak nie potraficie tego zrobic sami, to zobaczycie co Wam powie serwis...), albo lutowac każdy przewód i robic jakąś "puszkę przyłaczeniową". Z tym problemem też się zetknąłem, bo kierownicę na wymianę z tej prostej kupowałem "na oko" i cholera jedna okazała się o 5 cm za wysoka ( a propos - może ktoś chce odkupic???). Pozdrawiam. cagney.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krasnal
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Czw 21:47, 31 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
cagney napisał: | (...) przy prostej trzeba wymienic pompę hamulcową - faktycznie na prostej kierze była dziwnie krzywo zamocowana - bo przy hamowaniu na zakręcie może z niej uciec płyn (z braku poziomu) i wtedy efekt `abeesu` murowany (w glebę). |
Mógłbyś coś więcej na ten temat?? I dlaczego akurat na zakręcie??
Przecież pod pokrywką pompy jest uszczelka a układ jest odpowietrzony. Coś mi się wydaje że mechanior chciał Cię naciągnąć na wydatki
Akurat w obu Virażkach na których śmigałem miałem/mam wyprostowe oryginalne "rogi" (manetki są poziomo) i przejechałem tak w sumie ponad 30tys km i nic się nie dzieje. Żadnych wycieków czy problemów z hamowaniem, a po winklach lubię śmigać i hamować się zdarza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cagney
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 20:37, 01 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Witam! Nie będę bronił mechanika - najczęściej próbują naciągnąc - ale jak pisałem: nowa kierownica była naprawdę prosta (virażka nagle wyglądała jak drag), a pompa znalazła się pod takim kątem, że przy złożeniu się w prawy winkiel sterczała by prawie pionowo w górę. Może jednak coś w tym jest, że producenci tak dopasowują pompy do kiery, by te pompy były względnie poziomo? Ja wolałem nie ryzykowac, poza tym uważam, że chopper to chopper i im kierownica wyższa i bardziej wygięta, to tym ładniej. Ale de gustibus non disputantum... (czy jakoś tak...). Pozdr. cagney.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Napioor
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mierzęcice
|
Wysłany: Wto 16:47, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no i powyginałem
jest super ale zniszczyłem trochę swoją kiere ale jest wielka różnica
i to bardzo kilometry nabijam ile wlezie a ręce mają po prostu jak w raju i się lepiej na motocyklu człowiek prezentuje i w ogóle jest zajefajnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 15:49, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A mam pytanie jaką prostą kierownice kupić (wymiary albo link) żeby nie trzeba było przedłużać przewodów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cagney
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob 22:21, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Witam! Jeżeli chcesz, mogę Ci oddac tę kierownicę, którą miałem przy swojej (ale uwaga: zobacz moje poprzednie dwa posty) - wala się gdzieś w garażu. Zwrócisz mi tylko za przesyłkę. Pozdrawiam. cagney.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demid
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 23:03, 16 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez srednio pomoge- bo ja musialem przewody wymieniac...
a do kierownicy to tez trzeba sie przymierzyc... bo nigdy nie wiesz czy bedzie ci wygodnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Pon 10:05, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A czy jest taka akcesoryjna kierownica w której zbiorniczek płynu hamulcowego jest w podobnej pozycji jak na oryginalnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
demid
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:32, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ale o jaka dokladnie kierownice chodzi? calkowicie prosta? czy po prostu szeroka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|