 |
..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Comanche
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Sob 11:54, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Witam, 2 tygodnie temu kupiłem moją pierwszą 535. Mam 186 cm i 105 kg. Jest mniejsza, ale na początek super, bez problemu można ją opanować, moc nie przeraża, manewry przy małych prędkościach nie sprawiają dużego problemu, dla początkującego jak najbardziej polecam, pewnie za jakiś czas przesiądę się na 750, ale to jeszcze świat czasu przede mną, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon001
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: Sob 12:58, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Facet warzący 110 kg na 535 bedzie moim zdaniem wyglądał jak na motorynce, ja osobiście mam 750 i przy moich 75 kg nie mam zadnych problemów z wolną jazdą manewrami i stawianiem na centralnej. A mam ją od roku i jest to mój pierwszy mototek!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Comanche
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Sob 13:27, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się, że wygląd dużego faceta na 535 nie jest najlepszy, ale można sie na niej nauczyć jeździć, a potem kupić duży motor, no i mocniejszy oczywiście. Tak naprawdę to też trochę żałuję, że nie kupiłem od razu 750 ale to była tak zwana okazja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dwaPe
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 14:16, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Szymon001 napisał: | Facet warzący 110 kg na 535 bedzie moim zdaniem wyglądał jak na motorynce, ja osobiście mam 750 i przy moich 75 kg nie mam zadnych problemów z wolną jazdą manewrami i stawianiem na centralnej. A mam ją od roku i jest to mój pierwszy mototek!!! |
Wygląd sprawa drugorzędna. Najważniejsze to nauka, obycie z motorem i bezpieczeństwo.
Jak kupowałem w zeszłym roku motor to też miałem dylemat, czy kupić coś mniejszego czy od razu dużego i na korzyść 1100 przeważyło to, że mimo piętnastoletniej przerwy wcześniej jeździłem siedem lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Sob 19:22, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem przerwę 17 lat, a wcześniej jeździłem "z prawkiem" 8 lat, i jak kupowałem moją Virówkę to o mało nie wypluło mnie z zakrętu przy 40. Dopiero po miesiącu poczułem się pewnie w siodle, pomimo że w młodości jeździłem starymi ciężkimi motocyklami. Tu nie rozchodzi się ile masz "pary" w nogach, czy na siłowni wyciskasz 300 kg, tutaj musisz się nauczyć jak zapanować prawie pięcioma workami cementu pomiędzy nogami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pestek
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa (Skorosze)
|
Wysłany: Nie 4:08, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jacek napisał: | Tu nie rozchodzi się ile masz "pary" w nogach, czy na siłowni wyciskasz 300 kg, tutaj musisz się nauczyć jak zapanować prawie pięcioma workami cementu pomiędzy nogami  |
ooo... lepiej bym tego nie ujal, no mozna jeszcze dodac ze te worki rozpedzaja sie do ok. 150km/h a do dyspozycji masz 2 kola które lacza cie z ziemia w 2 punktach
Fakt panowania nad moto wychodzi zazwyczaj w sytuacji awaryjnej, a nie na prostej czy w lagodnym luku i wtedy moze sie okazac ze trzeba bylo zaczac od mniejszego moto, nawet jesli wyglad nie byl zbyt dostojny.
Oczywiscie mozna liczyc na to ze sie nie bedzie mialo sytuacji awarynej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valenciano
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 23:20, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
taa...
podobno najlepiej opanować technikę jazdy motocyklem na lekkim enduro w terenie w ten sposób poznasz zasady zachowania pojazdu w przypadku uślizgu tylnego koła, jak reaguje przy zablokowaniu przedniego hamulca...
Virago kup za dwa lata i zacznij od 250cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielonka
|
Wysłany: Śro 19:48, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja się tego uczyłem na Romecie 49 cm, z nozną zmianą biegów ( to była nowość)
Stare poczciwe "Komarki" miały ręczną. Ale kto o tym pamięta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dwaPe
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 20:05, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jacek napisał: | Ja się tego uczyłem na Romecie 49 cm, z nozną zmianą biegów ( to była nowość)
Stare poczciwe "Komarki" miały ręczną. Ale kto o tym pamięta  |
Ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valenciano
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 23:12, 18 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mój komar3 miał przód od rysia - ktoś zna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ewa
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lovitch
|
Wysłany: Wto 2:11, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
pestek napisał: | Jacek napisał: | Tu nie rozchodzi się ile masz "pary" w nogach, czy na siłowni wyciskasz 300 kg, tutaj musisz się nauczyć jak zapanować prawie pięcioma workami cementu pomiędzy nogami  |
ooo... lepiej bym tego nie ujal, no mozna jeszcze dodac ze te worki rozpedzaja sie do ok. 150km/h a do dyspozycji masz 2 kola które lacza cie z ziemia w 2 punktach  |
No to jeśli ja jestem kobitką 160 wzrostu i potrafię zapanować nad siedmioma chartami na smyczach (ok. 160-170 kg do kupy), które potrafią mieć niezłego zrywa , to teoretycznie dam se radę na 750 , zapierając się ręcamy i nogamy.
Sorki, ale mnie rozbawiły nieco te opisy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pestek
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa (Skorosze)
|
Wysłany: Wto 21:57, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ewa napisał: | pestek napisał: | ooo... lepiej bym tego nie ujal, no mozna jeszcze dodac ze te worki rozpedzaja sie do ok. 150km/h a do dyspozycji masz 2 kola które lacza cie z ziemia w 2 punktach  |
No to jeśli ja jestem kobitką 160 wzrostu i potrafię zapanować nad siedmioma chartami na smyczach (ok. 160-170 kg do kupy), które potrafią mieć niezłego zrywa , to teoretycznie dam se radę na 750 , zapierając się ręcamy i nogamy....
|
Jak wyszkolisz moto zeby reagowalo na slowne komendy to spokojnie dasz sobie rade i na 1800
PS. A do jakiej predkosci rozpedzaja sie te charty? Czekaj czekaj siedem chartow to bedzie... 28 punktow wspolnych z ziemia + Twoje = 30!! Tez mi porownanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niedziel-USA
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chicago
|
Wysłany: Czw 23:57, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja wlasnie nabylem 1100 i tez jest to pierwszy moto. Troszke sie balem tej mocy ale teraz po kilku pierwszych jazdach mysle ze nie zamienil bym go na zaden inny . Mysle ze to od ciebie i od twojego rozsadku bedzie zalezalo czy 1100 bedzie bezpieczne. W sumie motor nie jest bardzo dlugi i przy swojej masie dosc zwinny wiec mysle ze do nauki super. Niskie siedzenie sprawia ze nawet na poczatku czujesz sie pewnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krasnal
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pią 7:36, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Niedziel-USA napisał: | W sumie motor nie jest bardzo dlugi i przy swojej masie dosc zwinny wiec mysle ze do nauki super. |
Wg. mnie do nauki o wiele bardziej nadają się DragStar 650 i Virago 535
Virago 1100 - fakt, krótki i mocny, a do tego sporo waży (~230kg) i w związku z tym manewry na parkingu nie należą do łatwych. Oczywiście zależy to od warunków fizycznych jeźdzca, ja jak nick wskazuje do dużych nie należę, ale wcześniej 3 lata śmigałem na 535
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: Pon 20:57, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Czytałem Twój artykuł odnośnie planowanego zakupu Virago 1100. Ja mam podobny problem. Chcę kupić cosik na wiosnę do około 12000. Jesli będziesz bogatszy o doświadczenia w tym zakresie, proszę napisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|